Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bayer 04 Leverkusen

هیبالا سرمربی نایمخن هلند شد

سید محسن علوی زاده

پیتر هیبالا سرمربی تیم زیر 19 ساله های بایرلورکوزن سرمربی نایمخن هلند شد.

به گزارش سایت رسمی بایرلورکوزن، پیتر هیبالا سرمربی تیم زیر 19 ساله های این تیم از تابستان سرمربی تیم نایمخن هلند می شود. هیبالا چندی پیش جدایی اش از لورکوزن را در پایان فصل اعلام کرده بود. هیبالا در آپریل 2014 پس از برکناری سامی هیپیا از سرمربی گری لورکوزن، دستیار ساشا لواندوفسکی در بایرلورکوزن شد و پس از کسب رتبه چهارم با لورکوزن و صعود به لیگ قهرمانان اروپا، در پایان آن فصل به تیم های پایه لورکوزن پیوست. وی در تیم زیر 19 ساله های لورکوزن فینالیست جام راین کاپ میدل شد. 

نایمخن تیم جدید هیبالا در این فصل رتبه دهم لیگ برتر هلند را به دست آورد و سهمیه حضور در لیگ اروپای فصل آینده را ندارد. هیبالا که از مادری هلندی متولد شده است، تنها سرمربی آلمانی لیگ اردیوایس هلند خواهد بود. 

هیبالا پس از انتخاب جدیدش گفت:

کار کردن در کشور مادرم، چالش جذاب و جالبی خواهد بود. قطعا می خواستم دوباره در تیم اصلی باشگاهی سرمربی گری کنم و از تمامی وجودم برای ان ای اسی نایمخن استفاده خواهم کرد. 

یوناس بولت یکی از مدیران بایرلورکوزن در مورد خروج هیبالا گفت:

برای پیتر پیش از جدایی از لورکوزن، قهرمانی در راین کاپ میدل با زیر 19 ساله های لورکوزن را آرزو داریم و امیدواریم بهترین ها را در سمت تازه اش در هلند به دست آورد.

 

گفتنی است این مربی 40 ساله در تیم های اشتروم گراتس و ردبول سالزبورگ اتریش، آلمانیا آخن، تیم های پایه ولفسبورگ و بروسیا دورتموند، آرمینیا بیلفلد و پروسن مونستر آلمان و رامبلز نامیبیا سابقه کار دارد. 

 



کامنت‌ها