Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bundesliga

ترین های هفته اول بوندسلیگا؛ خط و نشان توخل برای رقبا

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

با پایان یافتن هفته اول بوندسلیگا، به بررسی مختصر نکات آماری 9 بازی اول می پردازیم.

در این هفته بازی بدون گل در آلمان نداشتیم و این شروعی خوب برای بوندسلیگا به حساب می آید. نتایج غیرقابل انتظار زیادی را شاهد بودیم و در مجموع 28 گل در 9 بازی ابتدایی به ثمر رسید:

بایرن مونیخ 5 – 0 هامبورگ

دارمشتات 2 – 2 هانوفر

ماینتس 0 – 1 اینگولشتات

وردربرمن 0 – 3 شالکه

آگزبورگ 0 – 1 هرتابرلین

بایرلورکوزن 2 – 1 هوفنهایم

بروسیا دورتموند 4 – 0 مونشن گلادباخ

وولفسبورگ 2-1 فرانکفورت

اشتوتگارت 1-3 کلن

پرگل ترین بازی هفته: بایرن مونیخ 5 – 0 هامبورگ

@1289@

مردان گواردیولا در بازی افتتاحیه، دایناسورها را گل باران کردند. علی رغم نمایش خوب شاگردان لابادیا در نیمه اول، نیمه دوم نیمه هنرنمایی کوستا بود و بایرن موفق به پیروزی یکطرفه ای شد.

زیباترین بازی هفته: دارمشتات 2 – 2 هانوفر

@1290@

نیلوفرهای تازه وارد، پس از 33 سال بازی نکردن در بوندسلیگای 1، آغازی چشم نواز داشتند. دارمشتات در دیداری خانگی به همراه هوادارانش دوبار از هانوفر سخت کوش پیش افتاد اما هر دوبار بازی را مساوی دید. توپ در طول بازی چند بار به تیرک هر دو تیم اصابت کرد و اگر گل به خودی سولو نبود، دارمشتات فاتح این دیدار هیجان انگیز می شد.

خشن ترین بازی هفته: آگزبورگ 0 – 1 هرتابرلین

@1291@

5 کارت زرد و 2 کارت قرمز در این دیدار از جیب داور خارج شد تا نمایشی زشت برای هر دو تیم رقم بخورد. بوبادیا با اخراج در دقایق پایانی نیمه اول، باعث شکست تیمش شد زیرا که پنالتی سالومون کالو از روی همین خطا وارد دروازه آگزبورگ شد.

برترین مربی هفته: توماس توخل، بروسیا دورتموند

@1292@

دورتموند در دیداری عجیب موفق شد گلادباخ را گل باران کند. زرد و مشکی ها که اولین دیدار خود تحت هدایت توخل را تجربه می کردند، اجازه نفس کشیدن به مردان فاوره را ندادند و در پایان با 4 گل، کره اسب ها را بدرقه کردند.

ناکام ترین تیم هفته: اشتوتگارت

@1293@

اشتتوتگارت میزبان علی رغم حملات متعدد و در دست داشتن 70 دقیقه ای بازی، موفق به باز کردن دروازه کلن نشدند. در پایان تعداد موقعیت های اشتوتگارت بیش از سه برابر موقعیت های کلن بود اما این کلن بود که با سه برابر گل نسبت به اشتوتگارت، فاتح نبرد شد!



کامنت‌ها