Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bundesliga

برگزاری تور اسطوره های بوندسلیگا از امروز

King of Limbs

تور اسطوره های بوندسلیگا که با حضور ینس لمن و لوتهار ماتئوس انجام می شود از امروز آغاز شد

به گزارش وبسایت رسمی بوندسلیگا، برای کمک به شروع هرچه بهتر فصل 2015/16 بوندسلیگا، ستارگان اسبق این لیگ در حال سفر به سمت شهرهای مختلف جهان جهت برگزاری "تور اسطوره های بوندسلیگا" هستند. از 11 تا 16 آگوست 2015 بازیکنان اسبق بوندسلیگا از جمله ینس لمن و لوتهار ماتئوس به شهرهای بسیار زیادی از جمله نیویورک، مکزیکوسیتی، ریو دو ژانیرو، کوالالامپور و سنگاپور سفر خواهند کرد.
پس از موفقیت در افتتاحیه تور اسطوره های بوندسلیگا در سال گذشته که در پکن انجام شد و ستارگان سابق و مشهوری همچون کریستف متزلدر در آن حاضر بودند باعث گسترش هواداران این لیگ درسراسر جهان شد. در هر شهر لمن و ماتئوس در مصاحبه های تلویزیونی و فعالیت های گروه های هواداران شرکت خواهند کرد و به عنوان کارشناس برای تحلیل بازیهای ابتدایی فصل جدید در فاکس اسپورتس حضور خواهند یافت.
ینس لمن دروازه بانی که در دوران حضورش دربوندسلیگا در تیمهای شالکه، دورتموند و اشتوتگارت؛ دوبار موفق به کسب عنوان بهترین دروازه بان سال جام یوفا شد در این تور، یازدهم و دوازدهم اگوست در نیویورک، سیزدهم و چهاردهم آگوست در مکزیکوسیتی و در پانزدهم و شانزدهم آگوست در ریو دو ژانیرو حضور خواهد یافت.
لمن درباره این تور گفت:"اکنون زمان بسیار هیجان انگیزی برای بوندسلیگاست. تور اسطوره های بوندسلیگا فرصت بسیارعالی جهت نزدیکی با هواداران این لیگ در کل دنیا است."
لوتار ماتئوس، قهرمان جام جهانی و هافبک اسبق بایرن مونیخ در این تور، سیزدهم و چهاردهم آگوست در کوالالامپور و پانزدهم و شانزدهم آگوست در سنگاپور حضور خواهد یافت.
ماتئوس عنوان کرد:"بوندسلیگا لیگی در حال رشد در عرصه جهانی است. من مشتاقانه منتظر دیدار با هواداران این لیگ درکوالالامپور و سنگاپور هستم."
فصل 2015/16 بوندسیگا روز جمعه چهاردهم آگوست(23مرداد) با بازی بایرن مونیخ مقابل هامبورگ آغاز خواهد شد.



کامنت‌ها